LS2 Challenger FF327 - kask dla turystów ze sportową duszą [opis, opinia, cena]
Głównym zadaniem kasków z segmentu “Gran Turismo” jest zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa i komfortu użytkowania przy dużych prędkościach. Stworzony przy udziale specjalistów z MotoGP kask LS2 Challenger FF 327, dostępny w wersjach karbonowej i z włókna szklanego, w doskonały sposób łączy sportowe cechy i możliwość wygodnego użytkowania przez wiele godzin.
Dobry kask sportowo-turystyczny powinien być niezwykle wytrzymały, a jednocześnie wygodny, z szerokim wizjerem, blendą przeciwsłoneczną i wydajną wentylacją. Wszystkie te cechy wzięli sobie do serca projektanci firmy LS2, którzy nad modelem Challenger FF327 pracowali w Hiszpanii, przy udziale kierowców startujących na co dzień w klasach MotoGP, Moto2 i Moto3. Wspólnie stworzyli jeden z najbezpieczniejszych i najbardziej komfortowych kasków integralnych na rynku.
Skorupa
Kask LS2 Challenger FF327 występuje w dwóch wersjach - HPFC i Carbon. HPFC to skrót od High Performance Fiberglass Composite. Skorupa ta wykonana jest z połączenia wysokiej jakości włókna szklanego z naturalnymi żywicami. Jest lekka, bardzo wytrzymała i skutecznie przyjmuje na siebie energię uderzenia. Wersja karbonowa, wykonana z kilku warstw szerokich pasów włókna węglowego, jest jeszcze lżejsza przy zachowaniu podobnych właściwości. Charakteryzuje się ponadto niepowtarzalnym wyglądem.
Skorupy kasków LS2 Challenger FF327 mają anatomiczny kształt wydłużonego owalu. Produkowane są w 3 rozmiarach, by jak najlepiej dopasować się do kształtu głowy kierowcy.
Bezpieczeństwo
Bezpieczny kask motocyklowy powinien jak najlepiej przylegać do głowy. W tym celu w modelu LS2 Challenger FF327 zadbano nie tylko o optymalny kształt i rozmiar skorupy, ale też precyzyjnie zaprojektowane i wycinane wypełnienie . Pianka EPS o zmiennej gęstości absorbuje i skutecznie rozprasza energię uderzenia, zanim ta dotrze od skorupy kasku do głowy kierowcy. Challenger FF327 posiada ponadto wzmacniany i wyjmowany pas wokół szyi (tzw. neck roll), wzmocniony pasek pod brodą i system szybkiego, awaryjnego rozpinania. Wersja HPFC zapinana jest w wygodnym systemie Microlock, a karbonowa w tradycyjnym, bardzo mocnym DD. Kask w obu wersjach spełnia normę ECE 22.05, umieszczono na nim również odblaskowy pasek.
Wnętrze
Wielogodzinne trasy to spore wyzwanie dla wyściółki kasku, mającej bezpośredni kontakt ze skórą kierowcy. W modelu Challenger FF327 użyto precyzyjnie wyciętych laserowo kształtek z gąbki, pokrytych przyjemnym w dotyku, oddychającym i antyalergicznym materiałem. Całość jest wyjmowana do prania, dzięki czemu łatwo i szybko można przywrócić świeżość wnętrza kasku po każdej podróży. Na wyposażeniu znajduje się też miękka osłona brody.
Wizjer
W szybkiej jeździe sportowej i sportowo-turystycznej znakomita widoczność to podstawa. Szeroki i łatwo wyjmowany wizjer kasku LS2 Challenger FF327 wykonany jest z najwyższej klasy poliwęglanu, odpornego na zarysowania i promienie UV, który w żaden sposób nie zniekształca obrazu. Jest on również przygotowany do montażu Pinlocka w wersji MAX. W czasie jazdy pod słońce z pewnością przyda się wysuwana wewnętrzna blenda.
Wentylacja
Zaprojektowany i testowany w gorącym klimacie Hiszpanii kask LS2 Challenger FF327 ma bardzo wydajny system wentylacyjny. Składają się na niego wloty powietrza na czole i szczęce, precyzyjnie poprowadzone kanały wewnątrz kasku oraz otwór wylotowy z tyłu. Zamontowano tu ponadto deflektor części nosowej.
Wykończenie
Kask LS2 Challenger FF327 dostępny jest w rozmiarach XXS-3XL. W wersji HPFC występuje w 4 jednobarwnych wykończeniach i aż 11 kolorowych grafikach. Wersja karbonowa to jeden wariant bez grafik i dwa ze stonowanymi motywami.
Cena
LS2 Challenger FF327 łączy znakomity wygląd i wysoką jakość wykonania z naprawdę przystępną ceną. Wersja z kompozytu włókna szklanego w jednobarwnym malowaniu kosztuje 699 zł, a z grafiką 765 zł. Karbonowy kask bez grafiki to koszt 1399 zł, z grafiką 1499 zł. Poszczególne modele LS2 Challenger FF327 możecie zamówić u dealerów LS2 w całej Polsce.
|
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeTeż miałem kask tej firmy i po miesiącu oddałem znajomej za darmo. Otwarty był to na skuter jak znalazł.
Odpowiedzstylizacja żywcem zerżnięta z hjc rpha 70
OdpowiedzSame "ochy i achy", choć kask wygląda naprawdę kozacko. Nikt jednak nie wspomina co z wygłuszeniem. Czy poprawiono wygłuszenie. Miałem kiedyś kask tej firmy i wiem, że jazda powyżej 80 km/h była ...
Odpowiedz